English (UK)TamilSriLanka

නැවුම් පුවත්

පාරිභෝගික කටයුතු පිළිබද අධිකාරිය එදිරිව නිව් සන් ට්‍රේඩින් ප්‍රයිවට් ලිමිටඩ්

පාරිභෝගික කටයුතු පිළිබද අධිකාරිය එදිරිව නිව් සන් ට්‍රේඩින් ප්‍රයිවට් ලිමිටඩ්


මෙම නඩුව පවරන ලද්දේ නිව් සන් ට්‍රේඩින් ප්‍රයිවට් ලිමිටඩ් ආයතනයෙන් මිලදී ගෙන තිබු (Dell Lap-top) පරිගණකයක් වගකීම් කාලය තුල දෝෂ සහිත වීම සම්බන්ධයෙන්  පාරිභෝගික කටයුතු පිළිබද අධිකාරිය වෙත ලැබුණු පාරිභෝගික පැමිණිල්ලක් මතය.
එම පැමිණිල්ලට අදාලව දෙපාර්ශ්වය කැදවා පනතේ 13(1) වගන්තිය යටතේ පාරිභෝගික කටයුතු පිළිබද අධිකාරිය විසින් පරික්ෂණයක් පවත්වන ලදි. එහිදී අනාවරණය වූ කරුණු අනුව දෝෂ සහගත වු ලැප් ටොප් පරිගණකය මිලදී ගැනීමට පාරිභෝගිකයා වැය කල මුදල ආපසු ලබා දිය යුතු බවට  පාරිභෝගික කටයුතු පිළිබද අධිකාරිය පනතේ 13(4) වගන්තිය ප්‍රකාරව වග උත්තරකාර ආයතනය වෙත අධිකාරිය විසින් නියමයක් නිකුත් කරන ලදි.
වගඋත්තරකාර ආයතනය එකී නියමය පරිදි කටයුතු කිරීම පැහැර හැරීම හේතු කොට ගෙන පාරිභෝගික අධිකාරිය විසින් කොළඹ මහේස්ත්‍රාත් අධිකරණය ඉදිරියේ එකී නියමය ක්‍රියාත්මක කරවා ගැනීම සදහා පනතේ 13(6) වගන්තිය ප්‍රකාරව ඉල්ලීමක් ඉදිරිපත් කරන ලදි. එම නඩුව 2016.05.05 දින ගරු අධිකරණය ඉදිරියේ කැදවන ලද අවස්ථාවේදි වගඋත්තරකාර ආයතනය විසින් අදාළ රු.79,000/- ක මුදල අගතියට පත් පාර්ශ්ව වෙත ගෙවන ලද අතර, අගතියට පත් පාර්ශ්වය විසින් දෝෂ සහගත ලැප් ටොප් පරිගණක යන්ත්‍රය වගඋත්තරකාර ආයතනය වෙත ආපසු භාර දෙන ලදි.
 

Good Manufacturing Process meeting

Special Awareness Program on Good Manufacturing Process in collaboration with SLSI

Consumer Affairs Authority conducted a Special Awareness Program on Good Manufacturing Process in collaboration with SLSI for all traders, caterers, suppliers of process food, persons engage in the business of mass catering and outdoor catering. This was held on 28th July at YWCA auditorium Colombo 01.

Inauguration Ceremony of the English course

 Inauguration Ceremony of the English course which is organized by the Consumer Affairs Authority in order to improve the Language skills of the staff members. 

Participants

Mr. Hasitha Tillekeratne – Chairman, Mr.M.S.M.Fouzer – Executive Director, Mr. AKDDD Arandara - Director General, Mr. Sampath Agulugaha - Director HR & Admin. English Course Coordinators - Department of official languages. 

Special Awareness Program for government officers of Jaffna district

Special Awareness Program for government officers of Jaffna district

Special Awareness Program for government officers of Jaffna district was conducted on consumer protection and its prevailing practical issues. This was conducted by CAA for about 300 officers attached to district secretariat of Jaffna on 21st July 2016. Mr. Hasitha Tillakaratne, Chairman CAA, Mr. Nagalingam Wedanayagan District Secretary Jaffna, Mrs. Chandrika Thilakaratne Director Consumer Affairs & Information, Mrs. Shanthi Thiruneelakandan, Director Competition Promotion and other officers of CAA participated in this program as guests and resource persons. Participants raised questions on prices of essential items declared by the government recently and selling LP gas at various prices in Jaffna district. On the same day CAA opened a separate unit for Consumer Complaint.

ගාල්ල මහාධිකරණයේදී නානායක්කාර එන්ටර්ප්‍රයිසස් ආයතනයට එරෙහිව පවත්වන ලද නඩුවේ සාරාංශය

ගාල්ල මහාධිකරණයේදී නානායක්කාර එන්ටර්ප්‍රයිසස් ආයතනයට එරෙහිව පවත්වන ලද නඩුවේ සාරාංශය

මෙම නඩුව පවරන ලද්දේ නානායක්කාර එන්ටර්ප්‍රයිසස් ආයතනය මගින් ගෙන්වා විකුණන ලද විදුලි බයිසිකලයක් වගකීම් කාලය තුල දෝෂ සහගත විම සම්බන්ධයෙන් පාරිභෝගික කටුයතු පිළිබද අධිකාරිය වෙත ලැබු පාරිභෝගික පැමිණිල්ලක් පරිදි පනතේ 13(3) වගන්තිය යටතේ පරික්ෂණයක් පවත්වනු ලදුව එම භාණ්ඩය දෝෂ සහගත බැවින් අදාල භාණ්ඩය මිලදී ගැනීමට පාරිභෝගිකයා වැය කල මුදල ආපසු ලබා දිය යුතු බවට පාරිභෝගික අධිකාරිය විසින් අදාල වෙළෙන්දා වෙත නියම කරන ලදි.

අදාල වෙළෙන්දා විසින් එකී නියමය ප්‍රකාරව කටයුතු කිරීම පැහැර හරින ලද බැවින් පනතේ 13(6) වගන්තිය ප්‍රකාරව එම නියමය එලෙසම ක්‍රියාත්මක කරවා ගැනීම සදහා ගාල්ල මහේස්ත්‍රාත් අධිකරණය ඉදිරියේ ඉල්ලීමක් ඉදිරිපත් කරන ලදි.

මෙවන් ඉල්ලීමක් ලඝු ආකාරයෙන් විභාග කිරීම සදහා මහේස්ත්‍රාත් අධිකරණය ඉදිරියේ නඩුවක් පවරන ආකාරයට ඉදිරිපත් කල යුතු බව ප්‍රකාශ කොට මේ සදහා චෝදනා පත්‍රයක් ගොනු කරන ලෙස මහේස්ත්‍රාත් අධිකරණය විසින් පාරිභෝගික කටයුතු පිළිබද අධිකාරිය වෙත නියෝග කරන ලදි.

ඒ අනුව පාරිභෝගික කටයුතු පිළිබද අධිකාරිය විසින් එකී නියෝගයට එරෙහිව ගාල්ල මහාධිකරණයට ප්‍රතිශෝධන පෙත්සමක් ඉදිරිපත් කරන ලදි. එනම්, මෙබදු අවස්ථාවකදී මහේස්ත්‍රාත් අධිකරණයක් ඉදිරියේ චෝදනා පත්‍රයක් ගොනු කොට එය විභාග කිරීම සදහා ප්‍රතිපාදන නොමැති බවත් මහේස්ත්‍රාත් අධිකරණය විසින් කල යුත්තේ පාරිභෝගික අධිකාරිය විසින් දෙන ලද දෙන ලද නියමය එලෙසම ක්‍රියාත්මක කිරීම පමණක් බවත් පාරිභෝගික කටයුතු පිළිබද අධිකාරිය විසින් අධිකරණය වෙත කරුණු දක්වන ලදි.

දෙපාර්ශවයේ සැලකිරීම් වලින් අනතුරුව 2015.11.05 දින ගරු ගාල්ල මහාධිකරණය විසින් නියෝග කරන ලද්දේ මෙවැනි ඉල්ලීමක් ඉදිරිපත් කිරීමේදි මහේස්ත්‍රාත් අධිකරණයක අධිකරණ බලය විය යුත්තේ අදාල වෙළෙන්දා විසින් පාරිභෝගිකයා වෙතට ගෙවිය යුතු බවට නියම කල මුදල දඩයක ආකාරයෙන් අයකර ගැනීම පමණක් බැවින් උගත් මහේස්ත්‍රාත්වරයා විසින් 2014.03.27 දින ප්‍රකාශ කල නියෝගය නිශ්ප්‍රභා කර ඉවත් කරමින් පාරිභෝගික කටයුතු පිළිබද අධිකාරිය විසින් අගතියට පත් පාර්ශවයට පක්ෂව නිකුත් කරන ලද නියමය එලෙසින් ක්‍රියාත්මක කරවා දෙන ලෙසට උගත් මහේස්ත්‍රාත්වරයා හට නියෝග කරන ලදි.

ඒ අනුව රු.2,500/- ක ගාස්තුවකට යටත්ව පාරිභෝගික කටයුතු පිළිබද අධිකාරිය ඉදිරිපත් කල ප්‍රතිශෝධන ඉල්ලුම් පත්‍රයට ඉඩ ලබා දී ඇත.

 

යාවත්කාලීනය : 02-05-2024
කතුහිමිකම © 2024 පාරිභෝගික කටයුතු පිළිබඳ අධිකාරිය. සියළු හිමිකම් ඇවිරිනි.
නිමැවුම Pooranee Inspirations.